Білборди в Україні. Розміщення зовнішньої реклами на білбордах.
Реклама на білбордах
Реклама на білбордах в Україні (бігбордах) є, мабуть, найпоширенішим і затребуваним видом маркетингових комунікацій. Присутність даного виду реклами на ринку не обмежується будь-яким одним стандартним форматом, це і щити 3 * 6 м, це і компактні конструкції 4 * 3 м (беклайти або скролери), це і мульти-широкоформатні носії, розміром 5 * 12 м, називаються Юніпол, і Суперсайти форматом 15 * 5 м і т.д.
Від кількості до якості
Висока затребуваність даного виду реклами з боку рекламодавця, регулярно змушує міську владу вносити певні корективи і встановлювати більш жорсткі вимоги для операторів конструкцій, що в свою чергу дозволяє створити перевагу від кількості в сторону якості. Важливу роль у розміщенні відіграє макет. Технічно правильно та креативно розробленний макет - це залог успіху рекламної компанії
Види розміщення реклами на білбордах
Білборд (бігборд) в перекладі з англ. яз. "billboard" дослівно означає "рекламний щит". Під поняття "Білборд" потрапляють практично всі рекламні конструкції, проте, носіями, найбільш часто асоціюються зі словом "Білборд", є щити формату 3 * 6 м.
Скролери, призматрони, відеоборди і т.д. – все це різновиди рекламних білбордів, їх модифікації, за рахунок яких вдається зменшити кількість конструкцій, що заважають міському пейзажу, а також мінімізувати ефект « розмивання» реклами через численність такої, але при цьому зберегти кількість потенційних контактів з аудиторією. Також, більш компактним варіантом рекламних щитів є сітілайти. Реклама на сітілайтах має менший формат і за вартістю виходить дешевше, ніж білборд.
Оренда білбордів
Оренда рекламних щитів здійснюється, як на короткостроковий період, так і для довгострокових рекламних кампаній з можливістю ротації рекламного сюжету. Мінімальний термін оренди білборда (бігборди) становить 1 міс., Але для особливих цілей розміщення, наприклад, таких як привітання на білборді, термін оренди може бути скорочений.
Переваги реклами на білбордах
До основних переваг реклами на білбордах можна віднести:
- Широкий вибір можливостей розміщення
- Великий формат рекламного сюжету
- Простота, наочність і точність планування розміщення рекламного матеріалу, його позиціонування
- Легкий візуальний контроль статусу розміщення
- Можливість нестандартної подачі матеріалу, за допомогою екстендерів
- Ефект постійної присутності у навколишньому просторі
- Гарантія законності та довіра до зовнішньої реклами
Переваги Two Steps Outdoor
Географічна складова є одним з найважливіших параметрів при розміщенні реклами на білбордах, саме тому ми здійснюємо добірку конструкцій в безпосередній близькості до гео. орієнтирам замовника, таким як: розміщення реклами біля метро, поблизу супермаркетів, на людних перехрестях, біля торгових центрів, на території аеропортів і т.д.
Ми займаємося розміщенням зовнішньої реклами на білбордах (бігбордах) у Києві, на білбордах (бігбордах) в Дніпрі, на білбордах (бігбордах) в Одесі, на білбордах (бігбордах) у Харківі, на білбордах (бігбордах) в Запоріжжі, на білбордах (бігбордах) у Львові, а також у всіх містах України регіонального значення та навіть в СМТ і селах.
Наявність рекламного макету є невід'ємною частиною процесу розміщення реклами на білбордах, в зв'язку з чим, наше агентство надає послуги з розробки та друку рекламного матеріалу. Весь процес розміщення зовнішньої реклами повністю лягає на плечі компанії: розробка, виготовлення, розподіл, розміщення і контроль!
Ціна на білборди
Ціни на білборди (бігборди) в Україні різняться в залежності від дислокації і регіону, тому цінову політику, що має на увазі певні знижки, ми обговорюємо індивідуально з кожним замовником. На бігборди в Києві спостерігається найбільший ціновий розбіг.
Почати замовлення білбордів по Україні можна прямо на нашому сайті, для цього вам необхідно визначити, що цікавить вас регіон і помістити в кошик потрібні позиції, менеджер, в свою чергу, повідомить вам про зайнятість тих чи інших конструкцій.
Види рекламних конструкцій
Реклама на білбордах – найпопулярніший вид зовнішньої реклами. Понад 100 років білборди не втрачають позиції в образі наших міст та доріг. Але прогрес не стоїть на місці і на зміну стандартним рекламним щитам приходять нові технічні рішення та конструкції. Їх прийнято узагальнено називати білбордами, але ж давайте розберемося хто є, хто в OOH (out of home) і чим вони відрізняються
Рекламний щит – статична конструкція частіше розміром 6*3м на опорі, є рамою з оцинкованим металом, рідше, старі конструкції з фанерою. На таку площину клеїться стандартний постер на папері блю бек (спеціальний непромокальний папір для вуличного розміщення), так само за наявності технічної можливості для тривалого розміщення на ньому може бути розміщений банер. Бувають розміром 4*3, 12*3 або вертикальні 3*6, іноді кріпляться на стіну, іноді обладнані зовнішнім підсвічуванням.
Призматрон (призмавіжн, роллер) - динамічний рекламоносій. На стандартну опору встановлюється тригранна конструкція, яка обертається своєю осі, демонструючи по черзі кожну з граней. Час затримки рекламного сюжету загалом 10-15 секунд. Таким чином одночасно розміщуються три сюжети. Продаються по одному, кожна грань має власний код площини. На призму клеїться лише стандартний постер на папері блю бек. Зустрічаються розміри 4*3м, 12*3м або вертикальні 3*6м, іноді кріпляться на стіну, часто обладнані зовнішнім підсвічуванням.
Скролл ( ситиборд, скроллер). Після того, як у багатьох містах муніципальна влада провела ревізію рекламних конструкцій та затвердила нові правила розміщення зовнішньої реклами, на наших вулицях з'явилися скроли. Це окремий динамічний рекламоносій, розміром 3,14*2,32 м, 4*3 м 6*3 м, складається з металевого короба оснащеного горизонтальною системою прокручування сюжетів і внутрішнім світлодіодним підсвічуванням. Конструкція естетична і добре виглядає увечері через підсвічування по всій площі. Одночасно розміщується від 5 до 8 сюжетів, як рекламний матеріал використовується поліман, спеціальний щільний гнучкий матеріал.
Беклайт - статична рекламна конструкція, являє собою короб з внутрішнім підсвічуванням, розташований на опорі, рідше на стіні. Може бути розміром 3 * 2м, 4 * 3м, 6 * 3м, 4 * 8м, 12 * 5 м. Рекламоносій статусний, виграшно виглядає у вечірній час, ідеально підходить для іміджевої реклами. Як рекламний матеріал використовується спеціальна просвітня банерна тканина бекліт.
Сітілайт – статична рекламна конструкція формату 1,2*1,8, зазвичай розташовані в центральній та історичній частині міста, вздовж доріг та тротуарів. Є короб з двома рекламними поверхнями з оргскла частіше з внутрішнім підсвічуванням. Як рекламний матеріал використовується постер на спеціальному сіті папері, який добре пропускає світло, постер на папері блю бек (дешевше у пресі, але не пропускає світло), плівка, що самоклеїться.
Сітіскролл - динамічна рекламна конструкція розміром 1,2 * 1,8. Технічно виконана аналогічно скроллу 3,14 * 2,32, для розміщення так само використовується друк на полімані.
Суперсайт, суперборд, мегаборд - статичні конструкції великих розмірів, встановлені на жвавих магістралях та трасах. Мають розмір 5*12м, 4*12м, 8*4м, 36*12м, 24*12м. Іноді обладнані зовнішнім підсвічуванням (ліхтарі на кронштейнах). Рекламний матеріал друкується на банері.
Відеоборди, екрани, цифрові панелі, діджитал панелі, DOOH (Digital Out of Home) – відносно новий динамічний вид конструкцій для ринку зовнішньої реклами України. Є світлодіодними екранами, які кріпляться на опору або стіну. Інтеграція теле/інтернет реклами у вуличний простір має яскравий ефект та широкі можливості. Відеоборди представлені найпопулярнішими міськими форматами (1,2*1,8м, 3,14*2,32м, 6*3м, 8*4м). Цифрові панелі не потребують друкування рекламного матеріалу, для них створюється відеоролик, частково анімований ролик або статична картинка.
Брандмауер – статична рекламна конструкція, що розташована на торцевій стіні будівлі. Є металоконструкцією, на яку кріпиться банер або банерна сітка, іноді із зовнішнім підсвічуванням. Бувають різних, зокрема дуже великих розмірів.
Арка - статична конструкція, розташована над дорогою, трасою, у формі арки. Може мати одну загальну (18*3 м) площину, у разі на металеві конструкції кріпиться банер. Або дві, три окремі рекламні площі, зашиті оцинковкою за принципом рекламних щитів, у разі для розміщення підійде і стандартний постер.
Зупинка – це реклама спеціально обладнаних комунальних зупинкових павільйонах. Залежно від типу павільйону розташовується, як паралельно, і перпендикулярно руху транспорту. Покриває зупинну конструкцію або розміщується на окремих площинах. Друк проводиться на плівці, що самоклеїться, рідше на папері.
Піларси (пілари, тумби, рекламні стовпи) – окремо стоїть тристороння статична конструкція, в якій плакат захищений оргсклом, іноді з внутрішнім підсвічуванням. Розмір рекламного поля 1,4 * 3м бувають увігнуті або круглі, нагадую тумбу для афіш.