Зупинки в Україні. Розміщення зовнішньої реклами на зупинках.
Реклама на зупинках суспільного транспорту України – ще один різновид зовнішньої реклами в міському пейзажі.
Розміщуючи рекламу на транспортних зупинках, замовник одночасно вбиває, як мінімум трьох основних зайців своєї цільової аудиторії. По-перше, впливає на пасажирів муніципального транспорту, які проїжджають повз зупинок, оформлених відповідним рекламним сюжетом. По-друге - на потенційних пасажирів, які тужать на зупинках в напруженому очікуванні потрібного їм маршруту. І, нарешті, захоплює увагу звичайних перехожих, в чиє поле зору потрапила та чи інша реклама на зупинці.
Проводячи на міських зупинках від п'яти хвилин до півгодини щодня, вони в повній мірі мають можливість оцінити творчість дизайнерів рекламного агентства, що оформляють конкретно взяту муніципальну зупинку.
До речі, можливості для креативу при брендування зупинок транспорту у дизайнерів значно більше, ніж, скажімо, при оформленні білбордів. Практично тривимірний простір, достатній для розгулу творчості обсяг і, навіть, наявність, не в переносному, а в прямому сенсі, даху над головою, дає креативщикам необмежений потенціал для втілення своїх фантазій і хитромудрих задумів своїх замовників.
Ціна на рекламу на зупинках носить більш лояльний характер у порівнянні окремо стоять конструкціями (борди, сітілайти і т.д.) і заздрості від кількості секцій для розміщення сюжету.
Отже, до основних переваги реклами на зупинках можна віднести:
- Невисока вартість, в порівнянні з конструкціями-аналогами
- Вплив на різні цільові аудиторії
- Можливість вибирати між повним брендування або односекційний розміщенням
- Можливість детального ознайомлення з рекламою в період очікування транспорту
Найчастіше, брендування зупинок є оформлення всіх секцій зупинки рекламним сюжетом, а кількість секцій може варіюватися від одного типу зупинок до іншого. Саме тому остаточну вартість брендування може сказати тільки менеджер, зробивши прорахунок за конкретними параметрами об'єкту. У багатьох випадках грамотне і яскраве брендування зупиночних павільйонів не поступається за ефективністю рекламі на брендмауерах.
Використання зупиночних лайт-боксів є більш оперативним шляхом розміщення реклами на зупинках, хоча і не привертає до себе стільки уваги, як повне брендування.
Підхід в організації розміщення зовнішньої реклами на зупинках України аналогічний за своєю суттю з розміщенням реклами на будь-яких інших зовнішніх носіях: розробка сюжету, розміщення, надання фотозвітів.
Підібрати місця, які вас зацікавлять, можна почавши прямо з онлайн бронювання на сайті, а наші фахівці вже більш детально обговорять з вами всі умови і можливості розміщення.