Блог
11.04.2023
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.
Читати далі
01.11.2022
Реклама всупереч темряві.
Білборди – один з найдавніших видів реклами. Таблички з надписами та малюнками, які вказували на місцезнаходження, використовували ще в стародавні часи. Приклади пращурів сучасних рекламних щитів згадуються у казках та билинах ( ну як там, коли на камені напрямки написані – стародавня навігація). Весь цей історичний досвід натякає на те, що реклама на білбордах універсальна і працювала задовго до появи благ цивілізації.
Читати далі
26.04.2022
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя
В такі важкі для країни та кожного з нас часи, може здаватись, що реклама не на часі, з етичних або ж економічних міркувань.
Але реклама потрібна та працює, чому же зараз самий час для розміщення.
Читати далі
02.09.2021
Реклама на білбордах не працює. Чому і що робити.
Твердження, яке часто чують менеджери. Як же виходить, що для одних клієнтів цей вид реклами стає ефективним і основним, а хтось розчарується і вважає кошти вкладені в рекламу викинутими
Причин може багато, в тому числі і самих несподіваних, але перерахую основні
Читати далі
05.07.2021
Курйози в зовнішній рекламі
Про рекламу на білбордах в нашому блозі зазвичай піднімаємо серйозні теми: нововведення в законодавстві, правила розміщення, аналітика та інше. А в нашій роботі багато і веселих моментів, вони залишаються для клієнта за кадром і передаються між колегами по цеху. Сьогодні керівник відділу продажів Two Steps Outdoor, Оксана Бучек, що працює в галузі вже більше 15 років, поділиться рекламними курйозами, які зустрічалися в її практиці.
Читати далі
28.01.2021
Пам'ятка розробнику макетів для реклами
Найчастіше макет стає каменем спотикання, якимось перешкодою між клієнтом і продукції, що замовляється їм площиною. Зовнішня реклама на білбордах в Києві або іншому місті України буде ефективною, якщо виконана за всіма правилами і відповідає Закону України про «Рекламі». І одне з цих правил - якісний і красивий макет.
Читати далі
09.12.2020
Наслідки оксамитової революції в рекламі: пік або спад
Споживачеві сьогодні не легко. Кожну хвилину на нього, як снігова лавина, навалюється величезний «ком» інформації, левова частка якої припадає на рекламу. Інстинктивно захищаючись, людина вибудовує стіну між своєю свідомістю і лютими інформаційними атаками. Як слідства цього протистояння – неможливість вибирати між хорошим, кращим і навіть посереднім. Результат – зниження ефективності при виборі звичних рекламних інструментів.
Читати далі
26.10.2020
Передвиборча кампанія 2020: факапи і прориви
Передвиборча політична кампанія 2020 року побила всі рекорди за абсурдністю та запам`ятається відвертими факапами і, між тим, цікавими рішеннями. Основним «полем бою» за душі виборців як і раніше залишається зовнішня реклама, так що саме про неї варто поговорити окремо.
Читати далі
30.09.2020
Природна візуальна реклама - вірний шлях
Зовнішня реклама повинна привертати увагу, чи не так? Вона має бути інформативною, що запам'ятовується і концентрувати на собі увагу. Але як бути з таким явищем, як «банерна сліпота», викликана надлишком інформації від всієї цієї «яскравості»?
Читати далі
25.09.2020
Політична реклама. Вдаримося в усі тяжкі?
Передвиборча агітація в Україні, та й у всіх країнах, є «золотим» часом для рекламних агентств. Компанія «Two Steps Outdoor» не виняток, адже це той самий час, коли простою рекламних поверхонь не може бути в принципі. Але давайте будемо відвертими - не вся політична реклама на білбордах однаково «корисна».
Читати далі
21.09.2020
Історія політичної реклами
Політика, наскільки нам відомо, штука давня. І з перших своїх кроків політичні діячі твердо засвоїли одне залізне правило - себе треба рекламувати. Правило закріпилося і виросло в окрему дисципліну під назвою політична реклама. </span>
Читати далі
01.04.2020
Реклама на білбордах під час кризи
Люди будуть рекламувати свої товари завжди - і в хороші часи і в погані. В хороші вони хочуть рекламувати; в важкі вони повинні рекламувати. Брюс Бартон Коли в наші двері стукає криза, коливання економіки або політична нестабільність, реклама - це перше від чого прагне відмовитися бізнес. Це зрозумілі і обгрунтовані бажання, витрати потрібно скорочувати, щоб залишитися на плаву, а реклама, це те, що не дає миттєву віддачу. У статті поговоримо про те, чи потрібно в цій ситуації відмовлятися від розміщення реклами на білбордах, сітілайтах тощо
Читати далі
27.01.2020
«Two Steps Outdoor» - два кроки до правильного вибору білбордів
Продажі - тонка сфера, в якій існують свої закони і правила. Тут немає місця такому фактору, як везіння. Якщо робити все правильно і за законами цього жанру, успіх гарантований. Один з верхніх пунктів правил «як правильно продавати» - правильно рекламувати. На сьогоднішній день, коли продажі в основному перебралися в цифрову всесвіт, парадигма зовнішньої реклами, як не дивно, залишається незмінною. Тому що навіть якщо відключити електрику, вимкнути комп і всі свої гаджети, візуальні канали сприйняття залишаються чутливими до прийняття тієї інформації, що нас оточує. Більш того, грунтуючись на даних досліджень, проведених компанією Cuebiq, саме зовнішня реклама сьогодні актуальна як ніколи. Ця аналітична компанія зважилася оцінити ступінь сприйняття потенційними покупцями різних видів рекламного впливу. Дослідження отримало назву «Footfall Attribution Benchmarks» і головний її висновок такий: зовнішня реклама на 80-120 відсотків збільшує онлайн продажу. А це означає, що без перевіреного десятиліттями і надійного білборда не обійтися.</div>
<div>
<br />
</div>
Читати далі
29.11.2019
Новий закон - старі правила
В Україні набув чинності закон про державну мову. Всі суперечки щодо переводити комерційні сайти і рекламу на українську мову чи ні закінчилися. А якщо конкретно, то з 16 липня 2022 року будь-який бізнес в інтернеті зобов'язаний українізуватися - сайти і сторінки в соцмережах, що носять комерційний характер, потрібно перекладати українською мовою. Це не означає, що російський контент перестане існувати. Йдеться про те, що крім російськомовної версії у комерційних сайтів і сторінок в мережах повинна бути офіційна українська версія.
Читати далі
31.10.2019
Реклама двигун торгівлі
Реклама двигун торгівлі
Починаючи свій шлях в сфері підприємництва, не забувайте про найважливішу деталь і, власне, двигун вашого бізнесу - піар. Він, насправді, буває лише двох видів - ефективний і неефективний. Обидва обійдуться вам в певну суму, тільки один дасть результат, інший - ні.
Ефективність рекламної кампанії обумовлюється не тільки грамотної стратегією, а й законним контекстом. Вам здається, що в сфері пропаганди товарів і послуг сьогодні панує вседозволеність і хаос? Ні в якому разі. Рекламний ринок - найбільш контрольований і обмежений жорсткими рамками закону вид діяльності. Креативникам і піарникам доводиться проявляти неймовірні таланти, щоб придумати щось новеньке, при цьому відповідне українським законодавством.
Читати далі
08.10.2019
Як правильно розміщувати зовнішню рекламу: закон vs реалії
Початок високого бізнес-сезону - відмінний привід згадати про те, як правильно розміщувати зовнішню рекламу. В останні роки почалася боротьба з незаконними конструкціями.
При цьому рано говорити про те, що білборди, встановлені з порушеннями або без дозволів, залишилися в минулому. Поки що ситуація змінюється тільки в <a href="https://www.2s-outdoor.com.ua/ua/billboards/kyiv-region/" >рекламі на білбордах в Києві
Читати далі
10.09.2019
Украінізація реклами: що зміниться 16 листопада
16 травня п'ятий президент України Петро Порошенко підписав закон про державну мову, який зробив український чільним у всіх сферах суспільного життя. Норми закону імплементуються поетапно і безпосередньо стосуються ринку реклами, який зміниться 16 листопада.
Читати далі
15.04.2019
Політична реклама на президентських виборах 2019
Відгримів перший тур виборів. Всі готуються до другого, роблять ставки на переможця, переконують опонентів. Хочеться проаналізувати рекламно-агітаційну компанію кандидатів з точки зору розміщення на зовнішній рекламі в Україні. Прошу зазначити, що це саме незалежний аналіз рекламної компанії, в якому спробуємо дати суб'єктивну оцінку безпосередньо рекламі, а не самим політикам.<br>
Читати далі
03.04.2019
Особливості розміщення реклами на білбордах
Рекламні конструкції - звичний атрибут наших міст. За декілька років влада і активісти стурбувалися зовнішнім виглядом міських вулиць. Багато рекламних щитів піддалося демонтажу, конструкції міняють на сучасний міський формат з динамічним зображенням. Ціна за оренду землі нестримно рухається вгору. Хоча Outdoor традиційно вважається найекономічнішим рекламним засобом, вартість повноцінної рекламної компанії на наружці істотно виросла, в порівнянні з декількома роками тому. В той же час якісного інвентаря стає менше. Як в цих умовах розробити правильну стратегію для рекламної компанії і не витратити бюджет в порожнечу.
Читати далі
25.03.2019
Трохи з історії зовнішньої реклами
Ми настільки звикли до білбордів, що здається, вони були завжди. Реклама на них може викликати позитивні емоції або дратувати, смішити або бути супротивної. Особливо в період перед виборами, коли знайомі багато років особи в черговий раз балують нас своїми обіцянками. Але факт залишається фактом, наружку не можна вимкнути або заблокувати.
Читати далі