Реклама на зупинках в місті Київ (Київська область)
Дивіться також: | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Реклама на білбордах у Києві
Київ стрімко розростається, будуються нові квартали, зростає кількість жителів. На вулицях, трасах, у метро та транспорті постійно супроводжує реклама. Зрозумілі та знайомі білборди багато разів довели ефективність і не дивно, адже такими властивостями не може похвалитися жодна медіа.
Головні переваги реклами на білбордах
-
Масштабність
-
Локаційна таргетованість аудиторії
-
Повсюдність
-
Можливість для креативу
-
Довіра та надійність
Статика чи динаміка
Київ чемпіон з вибору рекламного інвентарю та впровадження нових технологій. Всі конструкції прийнято називати білбордами, але розберемося на відмінностях.
-
Рекламні щити – стандартні статичні конструкції.
-
Беклайти – статичні конструкції з внутрішнім підсвічуванням.
-
Призматрони - динамічні тригранні конструкції, розраховані на три сюжети.
-
Скроли - динамічні конструкції, розраховані на п'ять-сім сюжетів.
-
Екрани, цифрові панелі ще називають відеобордами, такі вуличні телевізори – розраховані на шість – вісім сюжетів.
Що ж вибрати статику чи динаміку? Наприклад, на статичних рекламних бордах кількість контактів з аудиторією здається вищою, але динамічні конструкції часто встановлені в місцях, з великим потоком транспорту та людей, тому показник буде не нижчим. А сучасні відеоборди привертають увагу ще й яскравими зображеннями, поєднуючи ефект теле та зовнішньої реклами.
Як розміщувати рекламу на білбордах у Києві
Скільки орендувати білбордів, щоб отримати бажаний ефект - питання, яким задаються клієнти, що вирішують вийти на зовнішню адресу. Київ найбільше за населенням місто України, як же охопити всіх?
Вибираючи площини необхідно враховувати крім адресного розташування, OTS конструкції - видимість, розраховується виходячи із вимірів трафіку та знижувальних факторів (клаттерність, огляд, близькість до світлофора, ітд).
Кількість залежить від цілей кампанії. Для навігації до місця продажу достатньо буде від одного до десяти білбордів, які встановлені по дорозі. Теж кількість доречна, якщо говоримо про рекламу з ціновими пропозиціями, яка прив'язується до накопичення ЦА, місця продажу або конкурентів, але вже біля кожного місця або об'єкта.
Якщо ж йдеться про масштабну рекламну кампанію, яка має покрити місто і створити максимальний ефект присутності, тут вже знадобиться від 70 до 120 рекламних конструкцій.
Співробітники Two Steps Outdoor допоможуть вибрати правильну стратегію ефективного розміщення реклами на білбордах. Ми зацікавлені, щоб ваша реклама працювала
Замовити зовнішню рекламу (брендування зупиночних павільйонів або зупинкові лайтбокси) в м. Київ (Київська обл.) ви завжди можете через сайт, скориставшись формою онлайн заявки / кошиком або за телефонами агентства:
+ 38-044-333-69-64; + 38-095-721-81-60; + 38-068-789-02-49
Ми здійснимо підбір рекламних щитів під ваші орієнтири: рекламні щити на трасах, біля супермаркетів, біля метро, в спальних районах, на перехрестях і світлофорах і т.д.
Оренда рекламних щитів або конструкцій в м. Київ проводиться з дотриманням правил розміщення рекламних матеріалів, а також відповідно до Закону України "Про рекламу".
Ціна оренди рекламних площ вказується з урахуванням діючих акційних пропозицій та знижок, якщо такі є на момент запиту.
Поздоровлення на рекламних щитах (брендування зупиночних павільйонів або зупинкові лайтбокси) в м. Київ:
Площини здаються, як під комерційну зовнішню рекламу, так і для привітань на рекламних щитах!
У вартість привітання на рекламному щиті включено розробку вітального макета, монтаж, оренда до 15 днів і фотозвіт.