Співробітництво
Новости та події
Ми відновлюємо роботу в Херсоні.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя.
Завдяки ЗСУ українські міста повертаються з окупації і в них потрохи встановлюється звичний побут. А з ним і український бізнес та соціально важлива інформація.
22.11.2022
Розміщення соціальної реклами
Наша компанія долучилась до соціальної ініціативи- вшаннування пам'яті героїв з Донеччини і Луганщини.
24.08.2022
Реклама на білбордах - нові правила та нові можливості
По всій території України діє воєнний стан. Нові правила стосуються всіх сфер життя нашої країни. Реклама на білбордах – не виняток. Оренда бордів і розміщення на них реклами, і навіть усе, що стосується зовнішньої реклами загалом, – тут правила дещо змінилися. Про що йде мова?
26.04.2022
Всеукраїнське баїнговоє агентство "Two Steps Outdoor " на протязі довгих років підтримує тісні зв'язки з великими, середніми і дрібними компанія-представниками сфери зовнішньої реклами.
Такого роду партнерські зв'язки ми плануємо зміцнювати і розвивати надалі.
Ми запрошуємо до співпраці всіх операторів (власників) конструкцій зовнішньої реклами в Україні, а також всі рекламні агентства, які бажають отримувати швидку і оперативну інформацію про конструкції зовнішньої реклами по території всієї України.
Надсилайте ваші адресні програми, а також запитуйте будь-яку, цікаву для вас, інформацію на адресу info@2s-outdoor.com.ua, або телефонуйте за телефонами, вказаними в контактах!
Ми завжди зацікавлені в обопільній продуктивній співпраці для досягнення загального результату!
Читайте в нашому блозі
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Що таке медіаметрика в зовнішній рекламі, як її використовують і рахують.
Коли ви розміщуєте рекламу, особливо великі рекламні компанії, необхідно розуміти кількість людей, які бачать ваше повідомлення. Для цього використовуються медіапоказники, основними для ООН (out of home) є значення OTS і GRP.
Реклама всупереч темряві.
Білборди – один з найдавніших видів реклами. Таблички з надписами та малюнками, які вказували на місцезнаходження, використовували ще в стародавні часи. Приклади пращурів сучасних рекламних щитів згадуються у казках та билинах ( ну як там, коли на камені напрямки написані – стародавня навігація). Весь цей історичний досвід натякає на те, що реклама на білбордах універсальна і працювала задовго до появи благ цивілізації.
Коли в місто повертається реклама, в нього повертається життя
В такі важкі для країни та кожного з нас часи, може здаватись, що реклама не на часі, з етичних або ж економічних міркувань.
Але реклама потрібна та працює, чому же зараз самий час для розміщення.