Комплексні рекламні кампанії
Новости та події
Часто буває так, що цільова аудиторія, на яку орієнтована рекламна кампанія, повинна бути ширше ніж та, яку може забезпечити тільки один вид рекламних носіїв. Наприклад, білборди - переважно орієнтовані на одну цільову групу, а реклама в салонах транспорту - це дещо інша потенційна аудиторія. І ті замовники реклами, чиї потенційні клієнти потрапляють в одну, іншу або навіть третю групу (хоч вони і не мають чітких меж), не повинні обмежуватися одним видом рекламних носіїв, а можуть використовувати всі їх різноманіття і можливості.
Крім того такий диверсифікований підхід допоможе освіжити і урізноманітнити основний рекламний посил кампанії, а також значно збільшити кількість рекламних контактів.
Розширити аудиторію і виключити якусь «замиленість» очі потенційного споживача оможет грамотна комплексна рекламна кампанія, що поєднує в собі органічно підібрані за кількістю та місцем, наприклад, білборди та сітілайти, або реклама на зупинках.
При цьому єдиний затверджений рекламний макет може бути так доопрацьований нами під формат кожного носія, що не втративши основної ідеї і унікальної торговельної пропозиції, він буде свіжо і оригінально виглядати на кожному носії, не викликаючи почуття звикання.