Розміщення зовнішньої реклами
Новости та події
Рідко яка рекламна кампанія проходить без включення в медіа-план такого виду реклами, як зовнішня реклама. І маркетологів в цьому випадку цілком можна зрозуміти - за загальним охопленням потенційної аудиторії, цей вид реклами знаходиться серед лідерів. І це зрозуміло, тому що широкі візуальні можливості носіїв тут органічно поєднуються з креативними можливостями дизайнерів і копірайтерів.
Та й сама зовнішня реклама сьогодні представлена різноманітним і сучасним спектром рекламних конструкцій, починаючи з відносно невеликих сітілайтів і закінчуючи, величезних розмірів, брендмауеров.
Розміщення зовнішньої реклами в Україні стало, свого роду, традицією в сучасних рекламних кампаніях, а більшість компаній-рекламодавців вже давно змагаються між собою в оригінальності і привабливості сюжетів для зовнішніх носіїв.
При різноманітності такого вибору ключовим стає питання про оптимальний співвідношенні ціна / адресність, або простіше кажучи - про вибір адресної програми, відповідної основної мети кампанії. Труднощі маркетологів і рекламістів тут часто впираються в поєднання, по крайней мере, двох чинників - забезпечити такий підбір рекламних площин, який би забезпечив максимальну кількість контактів з клієнтами, і вписався в заздалегідь затверджений бюджет.
В разі недотримання заздалегідь прорахованою під конкретну кампанію адресної програми, може виявитися так, що навіть креативно і якісно виконаний оригінал-макет білборда або ситілайта не знайде свого потенційного глядача і буде працювати або на абсолютно «чужу» аудиторію, або зовсім вхолосту. Кінцевий ефект від такого підходу неважко передбачити, але саме після цього деякі замовники роблять помилковий висновок про неефективність використання зовнішньої реклами.
Щоб не потрапити в таку ситуацію, рекомендуємо вам перед тим як приймати рішення про роботу з агентством, що займається розміщенням «наружки», уважно ознайомитися з його можливостями щодо втілення вашої адресної програми, & nbsp; нехай і в недовго , але яскраве життя.
Розміщення зовнішньої реклами в Україні в першу чергу асоціюється з найбільш поширеним типом рекламних конструкцій - білбордами, формату 3 * 6 м., А максимально затребуваними територіально залишаються обласні центри:
- Розміщення зовнішньої реклами в Києві.
- Розміщення зовнішньої реклами в Одесі.
- Розміщення зовнішньої реклами в Дніпропетровську.
- Розміщення зовнішньої реклами в Харкові.